Knie en Schouder – Fysiotherapie Spaland – Schiedam (foto)
Koekoekslaan 39 3121 XJ Schiedam (foto) Tel:(010) 4705043 Fax:0848685906 info@fysiospaland.nl

Bent u op zoek naar persoonlijke professionele zorg op maat ? Neem dan even de tijd om te lezen wie wij zijn en of wij iets voor u kunnen betekenen.

Wij zijn een team van gedreven, sportieve therapeuten en werken samen met u aan uw fitheid en herstel.

informatie

Wij hebben contracten met alle grote verzekeraars. Voor behandeling in onze praktijk heeft u geen verwijzing nodig.

Knie en Schouder

Wij zien in de praktijk veel mensen met een hele of halve nieuwe knie. Daarnaast zien we sporters en niet sporters met meniscusletsel of klachten van de kniebanden en knieschijf. Met gerichte oefentherapie begeleiden we u tot op het maximaal bereikbare niveau. U kunt meer informatie over knieklachten vinden op deze site onder het kopje ziektebeelden.

De schouder staat bekend als een zeer complex gewricht waarin zich diverse aandoeningen kunnen voordoen. Wij behandelen veel mensen met schouderpijn door inklemming/peesontstekingen. Daarnaast hebben wij ook veel ervaring met het behandelen na operaties waarbij er meer ruimte in de schouder is gecreërd. Ook zien we veel mensen na schouderfracturen of peesletsel welke geopereerd zijn.